• Skip to primary navigation
  • Skip to content
  • Skip to primary sidebar

Montgraf Enginyers Topografia

0
  • Inici
  • Servies
  • Blog
  • Sol·licitar pressupost
  • Contacte

Què és un fitxer GML

18 febrer 2021 by Montgraf Topografia Leave a Comment

La Llei 13/2015, de 24 de juny de 2015, ha reformat la Llei Hipotecària i obliga a descriure les finques registrals en determinades operacions mitjançant una representació gràfica georreferenciada. Dins d’aquest context s’ha establert el contingut i el format informatic del fitxer anomenat GML (Geography Markup Language ( Llenguatge de Marcat Geogràfic)).

La informació sobre la georeferenciació d’una parcel·la i/o edifici es representa en format GML.

GML, un fitxer electrònic que permet l’intercanvi segur d’informació entre Registre de la Propietat, cadastre i notaries, ajudant d’aquesta forma a establir una unitat respecte de les dades presentades per aquestes tres visions. El GML d’una parcel.la cadastral és una representació planimètrica en la que s’inclouen les coordenades de la parcel·la, el seu perímetre, la superfície i els límits. Aquest fitxer conté tota la informació necessària per garantir una precisa adeqüada identificació de la parcel·la esdevenint una forma d’ordenació del cadastre molt més eficient.

Funcions del GML

Compleix tres funcions principals: descriu de forma exacte les finques en el seu aspecte físic d’ubicació, superfície i límits; incorpora una representació gràfica que salva l’antiga descripció únicament literària i es converteix en una eina molt més exacte i objectiva.

La validació GML del cadastre millora la cartografia del cadastre salvaguardant la segureteta jurídica.

 Per a qualsevol dubte i/o aclariment, o si vol rebre informació més detallada dels nostres serveis  podeu contactar-nos a Montgraf Enginyers en Topografia info@montgraf.cat i us respondrem al més aviat possible.

· Sol·licita pressupost

· Sol·licita informació

Filed Under: aixecament de topogràfic, cadastre, catastro, certificat coordenades, georeferenciació, gml, Registre de la Propietat, Topografia

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

sidebar

sidebar-alt

©2020 Montgraf Enginyers en topografia I Rambla del Carme 37 entresòl I Vic I BCN ·
  • Nosaltres
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook